Wednesday, July 28, 2010

生日快乐

HAPPY BIRTHDAY !!!

又老一岁了..噶噶
不是啦..应该说又大一岁了..
^^

想对爸爸和妈咪说谢谢
谢谢
我超爱那个"惊喜"
(我最喜欢惊喜了)
虽然我前一天就猜到了啦..
没办法
谁叫你们的女儿,我,酱厉害..噶噶

还有要谢谢我的朋友
谢谢你们
虽然考试,但你们还记得
(感动)
噶噶
虽然面子书会显示..^^
不过还是谢谢^^

thank you for all the wishes^^
especially 4 SC 1
thanks a lot for the birthday song.. XD

to: mandy
i also never regret to be your friend
thanks

Frienship Forever !!! ^^

No comments:

Post a Comment